Com comprar?

A través de la web podreu escollir els productes que més us agradin de tota la selecció que tenim, tria el pes i la mida que més et convinguin. Un cop tingueu el cistell complert, el següent pas si no esteu registrats és omplir el formulari i l’adreça d’enviament. Més endavant podreu fer el pagament amb els diferents métodes dels que disposem, ja sigui amb targeta via PayPal o transferència bancària un cop fet això rebreu un mail de confirmació on podreu fer el seguiment del vostre paquet, a través de la nostra empresa de transport .

Pagament

Podreu escollir entre el pagament amb targeta via Paypal o per transferència bancària (aquest mètode és més lent).

Enviaments

L’enviament és GRATUÏT al Ripollès per a totes les comandes superiors a 30€ (sense iva) i a la resta de Catalunya és GRATUÏT a partir de 60€ , tota la resta tindran un cost d’entre  7,50€ i 12€, en funció de la provincia. Tots els enviaments es faran en un termini de 24/72 hores (a Catalunya) des del moment de la confirmació de comanda en dies laborables, no es faran enviaments en caps de setmana ni festius. Les comandes fetes a partir de dijous a les 12:00 s’enviaran el divendres o dissabte següent (excepte el mató). Tots els enviaments es faran a través de la nostra agència de transport FRESCTRANS amb transport refrigerat i mantenint la cadena de fred entre 0º i 4º per que rebeu la vostra comanda en perfectes condicions. Recollida en mà de dilluns a diumenge de 8 a 19h, a les nostres instal·lacions. Només enviem a Catalunya.

!IMPORTANT! Degut a la situació actual a causa del COVID-19 hi ha una demanda més alta de l’habitual i les empreses encarregades del transport poden trigar més de l’habitual en entregar les seves comandes, tot i això tingui en compte que el producte viatja sempre en fred i en cas de quedar aturat ja sigui per cap de setmana o festiu segueix en fred i sortirà en repartiment el següent dia hábil.

Preus

Tots els preus tenen ja aplicat el % d’IVA corresponent en cada cas.

Gestió d’incidènciesEl client només podrà reclamar en els següents casos: Que el paquet estigui completament trencat i que això afecti la qualitat del formatge i els làctics (en aquest cas s’haurà de comunicar al transportista i fer-ho constar a l’albarà d’entrega). Que els productes rebuts no corresponguin amb la comanda feta, que el producte estigui en mal estat (en aquest cas, al ser formatges artesanals poden produir en alguns casos fongs d’afinat, propis del formatge). Per a qualsevol altre dubte o consulta poden enviar un mail a info@mascalesteve.cat  indicant el nom i el número de comanda, i ens posarem en contacte amb vosaltres en menys de 24 hores per solucionar l’incidéncia.